Four five seconds.

DATUM: 2015-03-20 TID: 15:27:00
KATEGORIER: Resor;
Nu är jag tillbaka från min weekend i Stockholm, och har dessutom slagit ihjäl ett par arbetspass sedan dess. Jag blev så himla förkyld förra veckan och kunde inte prata på flera dagar, men hann bli frisk i sista sekund innan helgen. Jag och Jessica hade det i alla fall hur bra som helst. Mamma bjöd oss på ett par nätter på hotell, solen stod högt på himlen och framför allt så hade vi ju varandras sällskap i nästan fyra hela dagar. Här nedanför är en liten skara bilder tagna med mobilkameran, vi hade det lite såhära; 
 


På lördagen åt vi restaurangmiddag och gick sedan vidare till en bar i närheten. Men vinet smakade sådär så vi köpte en varsin stor cola på Subway istället och gick hem till hotellrummets lyxiga sängar. På söndagen promenerade vi runt på söder och njöt av fin utsikt, solsken, god vegetarisk lunch och senare på kvällen gick vi på bio och åt massa biopopcorn. På måndagsmorgonen åt vi hotellfrukost i flera timmar innan vi checkade ut och tog en runda i butikerna på stan utan att köpa annat än islatte. Sedan åkte vi hem till Jessica i Täby där vi spenderade hela tisdagen också innan jag tog tåget tillbaka till Alingsås. - Bästa helgen på megalänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback