That's where we run.

Happy friday allihopa. Min syster fyller år idag och jag önskar lite (läs: ganska mycket) att jag fick spendera dagen med henne. Men vi får ta igen det senare och istället ska jag på jobbet klockan femton för några få timmar, och ikväll kommer Loa hit som jag nog inte träffat på flera flera månader. Det blir en filmkväll eftersom att både jag och Robin jobbar imorgon.  Ta hand om er. ♥
 

Fast forward.

Idag är vädret inte det allra bästa, men fram tills idag har jag skämts bort med flera plusgrader, strålande sol och kaffe på verandan. Imorgon ska jag på introduktion på mitt nya jobb, och sedan ska jag dit några gånger i helgen också. Jag skulle vilja hoppa ett par månader fram i tiden nu. Vara inne i rutinerna på jobbet, kanske ha hittat ett eget place, att vårvädret är ännu finare och att jag kan omringa mig med fler av mina kära vänner igen. Bra tider är på väg, - det måste vara så nu!  xoxoxoxo
 

Feb. 03

 
hejdå vinter. Imorgon tar jag tåget till Alingsås och möter våren där!