Tuesday Treats

DATUM: 2015-04-08 TID: 08:52:38
KATEGORIER: Övrigt;
Igår när jag äntligen hade en ledig dag efter sex pass på raken (och massa nattjobb däribland) gick jag ut på stan och unnade mig detta. Ny sminkborttagning och nya sminkborstar! Idag börjar jag 11:30 så hittills sitter jag bara och laddar upp med en kopp te och Youtube. Jag bokade förresten en resa till Malmö igår, så från och med i imorgonkväll och fyra dagar framåt får jag äntligen träffa Jannike, äta falafel och promenera runt i fina Skåne igen. Dom stänger jobbet för ombyggnad så det är bäst att passa på. ♥
 

Kommentarer
Amanda säger:

Hahah, det hoppas jag också, verkligen. Men har inte kört på någon soptunna än iaf, så lite bättre är jag, än så länge ;) Saknar dig också.

2015-05-15 | 11:57:13
Bloggadress: http://wordsofalovesong.blogg.se
Amanda säger:

Näe, det var tydligen 2005 dom gifte sig, så sjukt, kan inte förstå det själv, haha!

Och tycker du kan uppdatera din blogg lite nu, vill se hur du har det..

2015-07-24 | 19:36:02
Bloggadress: http://wordsofalovesong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback