Säkert att du kommer ihåg, allt var som vanligt för dig.

DATUM: 2014-11-19 TID: 10:07:00
KATEGORIER: Dagen;
Jag gick upp extra tidigt imorse för att Robin har haft dagens middag i ugnen sedan igårkväll och det föll på mig att ta ut den där ifrån idag. Sedan dess har jag bara legat i soffan och kollat på Nyhetsmorgon, surfat och ätit gröt. Snart ska jag ut på stan för lite ärenden, låna en bok på biblioteket och köpa ett paraply står högt prioriterat. Men först ska jag ur pyjamasen och fixa till mig lite.
 
 
Kent - Den andra sidan
Birdy - Wings

Kommentarer
pes säger:

ser ut som att du har ombre <3

Svar: Ja! Det har ju blivit lite ombre-aktigt men det ser ut att vara mer än det faktiskt är på den här bilden! ^^ <3
Elin Victoria

2014-11-19 | 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback