Can't go home alone again, need someone to numb the pain.

DATUM: 2014-11-10 TID: 16:24:06
KATEGORIER: Dagen;
Måndag igen. Jag har spenderat helgen i Strömhult i Småland tillsammans med nio goa grabbar och en massa fiske. Vi åkte ner i fredags, lagade tacos till middag och drack vin. Lördagen spenderade vi sedan helt åt fisket, eller det gjorde i alla fall dem. Jag har fyrahundra bilder att rensa bland och redigera, så några kommer upp lite eftersom. Annars händer inte så mycket här. Robin och André är på gymmet, Hannes sover i soffan mitt emot och jag dricker päron- och chokladte. Trevlig måndagskväll alla vänner! xxx
 

Kommentarer
vildblomma.blo.gg säger:

...päron och chokladte O.O <3

Svar: Supergött!
Elin Victoria

2014-11-10 | 20:25:39
Bloggadress: http://vildblomma.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback