2014.05.22

DATUM: 2014-05-22 TID: 11:08:00
KATEGORIER: Dagen;
Jag var på personalmöte på jobbet igår och hade menysmakning bland annat, därefter en liten vinkurs. Vädret är fantastiskt just nu men allt jag äger får plats i en minisize resväska, så jag har absolut inga sommarkläder. Plöjde för tusan genom snö i mina ballerinaskor när jag lämnade Jämtland för tre veckor sedan, nu säger termometern tjugofyra plusgrader. Ett par shorts får stå med på inköpslistan när jag tar mig ur lägenheten idag eller imorgon för att köpa skor till jobbet. Hur som helst, (← mina tre favoritord) efter möten och kurser igår mötte jag upp Jimmi inne i Köpenhamn och vi tog ett par öl i kvällssolen och catchade up.  x
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback