Burn me with fire, drown me in rain.

DATUM: 2014-06-04 TID: 18:44:00
KATEGORIER: Smink/Skönhet;
Jag sitter ensam hemma och känner mig en smula understimulerad, så jag passar på att visa vad jag köpte när jag sprang in på Magasin i Köpenhamn igår. Jag är ganska bra på att säga nej till mig själv när det gäller shopping, men jag kan inte säga nej till rea. Just can't. De hade tjugo procent rabatt på allt från både L'Oréal och Batiste, så jag passade på att köpa ett par saker jag behövde.
 
 
Jag har aldrig testat ett torrshampo förut men nu har jag hört tillräckligt mycket bra om Batiste, så varför inte. Valde den som heter XXL Volume för att jag tänkte att den kanske fyller hela två syften istället för bara ett. Ja tack till att kunna fejka både nytvättat hår och extra volym. Köpte även True Match Concealer från L'Oréal för att jag behövt en ny concealer ett tag. Ja ja det var det, hejdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback