Wherever she is I want to be.

DATUM: 2014-02-14 TID: 12:27:41
KATEGORIER: Övrigt;
Nu var det exakt en vecka sedan som jag följde med Jessica och vinkade av henne vid tåget här i Östersund. Hon drog till Australien några dagar senare, och här i snö och blåst är jag mer än avundsjuk. Väldigt avundsjuk. Vi får se om jag lyckas ta mig iväg och hälsa på henne senare i år, jag kan helt enkelt inte missa att min syster hänger i Australien och inte jag. Jag ska ta mig iväg, så är det bara.
 
 
Bilden av en gata i Melbourne är tagen av Jessica. Men just idag skiner en ynka gnutta sol över lilla, bleka Östersund och det ger ju i alla fall lite hopp om att världen inte kommer gå under trots allt. Det blir både vår och sommar i år igen. Jag har inga stora, konkreta planer än men tänker mig i alla fall att jag ska åka ner till Adéla snart så att vi kan fylla på litegrann av varandras energi. Jag har varken sett henne eller någon av de andra från gymnasiet på snart åtta månader, så nu får det vara nog. Vi hörs! ;-*

Kommentarer
Sarah Josefin säger:

Ha en bra dag! :)

Svar: Tack detsamma!
Elin Höglund

2014-03-01 | 14:12:34
Bloggadress: http://sarahcarlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback