You're crazy and I'm out of my mind.

DATUM: 2014-04-05 TID: 23:52:00
KATEGORIER: Dagen;
Klockan halv tio satte jag mig på tåget ner mot Stockholm och bytte där för att åka vidare till Hallsberg. När stationen i Hallsberg närmade sig fick jag nästan ont i magen, jag skulle äntligen få krama två av mina favoritkillar igen. André och Johan väntade på mig ute på perrongen, och jag kan knappt beskriva hur fina de var att se på och hur goa de var att kramas med efter nästan elva månader. Vi hoppade in i Andrés bil och körde vidare de sista två timmarna ner till Alingsås, med en paus på Burger King såklart.



Vi kom fram som de sista till vår minireunion på tio personer hemma hos Robin. Det var så himla kul att träffa mina tjejer Johanna, Sofie och Natalie igen, precis lika kul som det var att träffa Isak, Vegas och Robin själv såklart. Elva månader är galet lång tid när vi bott så nära inpå varandra i tre år, sett varandra i skolan varje dag och alltid spenderat kvällarna ihop minst en gång i veckan. Vi blandade några goda drinkar och tog igen så mycket som möjligt av året som gått sedan vi tog studenten. En väl behövd kväll.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback