These are the things we lost in the fire.

DATUM: 2014-04-28 TID: 14:54:41
KATEGORIER:
I lördags morse när jag vaknade och mamma hade åkt mot Umeå ett par timmar tidigare så kände jag att Yolo, idag är en bra dag för moneyspending. Jag skickade iväg ett SMS, och igårkväll när hon kom hem hade hon min nya bebis med sig. Den är så fin, men kastar en mörk skugga över min gamla D60 som troligtvis kommer samla en del damm på hyllan från och med nu. Säg hej till..
 
 
..Nikon D5200, som jag köpte med objektivet (håll i er) AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR. Sorry jag visste inte vilka detaljer jag skulle plocka ut där, men jag antar att 18-105mm är det mest relevanta. Nu är jag sjukt pepp på att fota igen, jag har ju haft någon typ av svacka i ett år eller två när det gäller fotograferingen men jag känner mig ganska tillbaka på banan nu.  Vi hörs snart igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback