Said I told you everything, but I left something out.

DATUM: 2014-04-23 TID: 22:17:17
KATEGORIER: Övrigt;
Ska jag eller ska jag inte. Den där kameran jag så himla gärna vill ha, men är den värd sju tusen kronor? Jag har verkligen mer inspiration än någonsin för att fotografera, och då är det så frustrerande att min kamera som hängt med i sex år nu inte riktigt är på topp längre. Jag har stirrat mig blind på köp-knappen så länge nu, ett litet klick och så är en splitterny kamera påväg hem till mig. Men sen kommer min snåla gen ikapp mig och så tänker jag att den jag har fungerar ju i alla fall. Nästan. Så ska jag eller ska jag inte.


Kommentarer
vildblomma.blo.gg säger:

kameran kommer ge dig så mycket mer lycka i livet än vad pengarna kommer göra på banken, så tänker jag! <:)) Liebe.

Svar: Hihi åh jag vet! What to dooo. <3
Elin Höglund

2014-04-24 | 06:43:48
Bloggadress: http://vildblomma.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback