Broke every window in my hotel heart.

DATUM: 2014-04-14 TID: 20:34:00
KATEGORIER: Dagen, Resor;
Min helg i Århus är förbi och jag har just kommit tillbaka till Alingsås igen, Robin är inte hemma men han var gullig att lämna sin nyckel när jag impulsivt bestämde mig för att lämna Danmark idag istället för imorgon. I fredags gick jag i alla fall ner på stan för att fixa med deklarationen, hade Benjamin med mig som jobbar på supporten för online-deklaration så han hade bättre koll på vad jag egentligen skulle fråga om. Efteråt gick vi ner till Bruuns Galleri och tog även en tur genom gågatan eftersom att vädret var så fint.

På kvällen gick jag ut på stan igen och hängde med Thomas i ett par timmar, men vid klockan tolv köpte jag en kaffe på 7-Eleven och gick hem. Jag är inne i en period då utelivet på nattklubbar inte lockar mig det minsta, det är trots allt inte så spännande att trängas på dansgolv där finniga pojkar står och stryker sina knappt färdigutvecklade kön mot flickorna och varandra. Hur som, igår tog jag en promenad förbi hos Anders för att få krama honom och hämta lite av de kläder jag har där. Och idag åkte jag tillbaka till Sverige igen.


2014.04.11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback