All your lies weren't enough to keep me here.

DATUM: 2014-04-16 TID: 19:54:00
KATEGORIER: Dagen;
Igår vaknade jag hemma hos Robin, det finns inget mer tillfredsställande än att kunna ligga kvar och sova vidare när någon annan kliver upp för att gå till jobbet. Jag tog mig upp tillslut och hoppade i duschen, därefter spenderade jag ett par halvsovande timmar i soffan innan jag gick iväg till Robins jobb och hämtade upp hans bankkort. Fick nämligen den lite kluriga uppgiften att köpa en födelsedagspresent till hans tvillingsyster, som jag faktiskt aldrig träffat. Men efter en stund ute på stan löste det sig väldigt bra.
 
Somnade i soffan när jag kom hem igen och missade att jag skulle möta Robin vid Ica när han slutat. Vi lagade i alla fall mat när han kommit hem, panerad sjötunga med potatis och romsås. Holy smoke. Och efteråt tände vi grillen och drog ut högtalarna, lindade in oss i varsin filt och satt ute i flera timmar med champange i glasen och grillade marshmallows. Han fyller ju tjugo år idag grabben.
 
Bilden är inte relevant till inlägget men togs i Mörrum förra veckan.
 
Tjugo år ja. Jag tog tåget från Alingsås till Östersund klockan sju imorse, men innan dess hann jag servera födelsedagsbarnet champange på sängen för att vi var överens om att det vore ett lyxigt sätt att starta "resten av livet" på. Slutet av tonåren liksom. Nu är jag hemma hos mamma i Östersund igen och har just ätit hennes smarriga kycklingwook. Min mini-tågluff är avslutad för nu.

Kommentarer
vildblomma.blo.gg säger:

men vad han laga lyxmidda <:))

2014-04-23 | 06:33:34
Bloggadress: http://vildblomma.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback