A piece of mind you learned to live without.

DATUM: 2014-04-07 TID: 22:37:00
KATEGORIER: Dagen, Instagram;
Igår var vi några stycken som vaknade tidigt efter lördagsnatten, så vi bäddade ner oss bland täcken och kuddar i sofforna och satte nostalgisk musik från Backstreet Boys och Westlife i högtalarna. André och Robin åkte till McDonald's när de vaknade och köpte oberäkneliga mängder nuggets, och jag fick min efterlängtade vaniljmilkshake. Vi spenderade halva dagen åt att trängas på soffor och madrasser medan vi tittade på skräckfilmer och komedier om vart annat, och en stund om bästa, saknade Oskar förbi också.
 
 
Under dagen åkte ungefär hälften av sällskapet hem men jag, Robin, André, Johan och Isak gick till Ica Maxi och köpte mat för att kunna grilla i regnet. Trots att vi åt framför TV:n istället för att äta grillat utomhus (som man ju faktiskt ska) så smakade maten väldigt, väldigt gott och ett par filmer senare somnade vi nog allihopa. Idag däremot började vi dagen med att äta på Subway och tog sedan Isaks bil till ett köpcenter i Partille. Jag höll i mina pengar krampaktigt hårt men grabbarna shoppade lite, och nu har alla mina godingar åkt hem igen. Jag klarar inte elva månader utan dem en gång till, så jag vet att vi ses snart igen. Det måste vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback