With every broken bone, I swear I lived.

DATUM: 2013-09-01 TID: 12:37:00
KATEGORIER: Dagen;
För ovanlighetens skull hade jag lägenheten för mig själv igårkväll, så jag bjöd in några stycken på äkta danskt hygge. Kristian, Benjamin, Jesper, Anders, Camilla och Stine närmare bestämt. När klockan blev mycket gick vi ut på stan som i alla fall var lite lugnare än i fredags, där jag även stötte på min kära grönländare Miki. Nu har jag precis ätit mat, hittade billigt bacon på Føtex igår så jag har avnjutit min absoluta favoriträtt för första gången på länge. Plötsligt kändes detta lilla land mycket mer som hemma. ;)
 
 
Det ska även nämnas att min grymma storasyster Jannike fyller år idag, jag tror det är ganska precis tre år sedan jag träffade henne senast. Därför är det lite extra frustrerande att hon är i Sverige just nu, bara för att jag inte är det för första gången i mitt liv. Nästan. Jag hoppas i alla fall att hon får en grym dag, och att hon överlever klimatchocken mellan Norrland och Mexiko.  ♣

Kommentarer
Amanda säger:

Åh, låten från rubriken är så bra, speciellt texten. Vill så gärna komma och hälsa på dig.

Svar: Ja, faktiskt! :) Du är överdrivet välkommen Amanda, ser fram emot att se dig här!
Elin Höglund

2013-09-01 | 15:11:44
Bloggadress: http://wordsofalovesong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback