If you'll never notice.

DATUM: 2013-09-09 TID: 10:15:28
KATEGORIER: Dagen;
Sitter hemma i sängen, nyvaken efter en superhärlig helg med tjejerna. Anledningen till att jag sitter hemma är att jag i lördags började känna mig hängig igen, och idag har jag inte lyckats få fram ett enda ord ur munnen. Min hals är helt förstörd, och huvudet bankar. Just när jag hade haft cirka två dagar då jag faktiskt kände mig helt frisk, så blir jag sjuk igen. Fantastiskt. Och med en röst som inte fungerar fyller jag inte riktigt någon funktion som telefonintervjuare, så jag är hemma.
 
 
Har i alla fall haft det jättebra med brudarna i helgen. Fredagen har jag redan berättat om, Morten och Michael kom hit och hängde innan vi drog ut på stan. I lördags gick vi till Bruuns (gallerian) och åt lunch, sen fick jag hjälp att färga håret. Efter det gick vi till affären och handlade lite picknick-mat som vi kalasade på i Rådhusparken och pratade om allt mellan himmel och jord i några timmar. Mot kvällen traskade vi över till Anders och hans vänner, och sen ut på stan igen. Tack för den här gången, girls.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback