I would give up forever to touch you.

DATUM: 2013-09-16 TID: 19:19:00
KATEGORIER: Dagen;
Åh jag har så ont i hjärtat. Eller nej, det har jag inte alls. Jag lämnade mitt hjärta i Sverige, hos den finaste lilla varelse i hela världen. Och herregud vad jag saknar den! Varelsen, alltså. Saknaden efter detta lurviga lilla monster skulle kunna få mig att bryta ihop här och nu om jag tillät det, hur länge kan man leva utan sin andra halva? Det märker jag nog för eller senare, men det är svårt varje dag.



Annars är jag tillbaka på banan, jag är så gott som frisk igen och jobbade hela dagen idag. Vi hade introduktion på ett nytt projekt bland annat, så dagen kändes inte så fruktansvärt lång som annars. Skrev nytt kontrakt med min chef också, från och med nu går jag ner i arbetstimmar. Ska ut och leta efter något annat att göra en till två gånger i veckan istället för att jobba där i fem dagar. Känns väldigt skönt ärligt talat, trots att lönen blir mindre tills vidare. Jag hittar säkert något, det väljer jag att tro på.  ;)

Kommentarer
Jannike säger:

Hon saknar dig också! Hon tittar alltid lite förnärmat på mig när jag går och lägger mig i din säng, hehe!!! Men snart kan ni vara tillsammans igeeeen! Vad som helst kan hända.

Svar: I hope, Vidde-baby.
Elin Höglund

2013-09-18 | 22:53:12
Bloggadress: http://hipstermutt.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback