Vi äger allt våra ögon ser ifrån balkongen.

DATUM: 2013-10-07 TID: 17:55:00
KATEGORIER: Dagen;
Snart är min helg slut, imorgon ska jag på jobbet igen. Jag vet, jag har ganska lyxiga helger. Den här helgen har jag hängt med Mathias och Rasmus som kom hit i fredags, vi gick ut på stan efter att ha catchat up lite här hos mig (två och ett halvt år är lång tid) och drack drinkar. Nej, jag drack drinkar. Dom drack öl. I övrigt har jag bara hängt runt på stan och sett danska humorprogram i min säng. Dansk humor är så sjuk, jag ligger och fnissar nästan oavbrutet på kvällarna. Det ska jag göra ikväll också.
 
 
Det är tjugo grader varmt och sol ute idag, jag svettas som en liten höstgris och önskar att åtminstonne några få moln kunde dyka upp på himlen snart. Jag gick till Bruuns tidigare idag och köpte en höst/vinterjacka (ingen aning om hur kallt det blir här på vintrarna, det får vi se) och ett par höstskor. Äntligen hittar jag något jag både vill ha och behöver! Go' kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback