Starring at what once was the world.

DATUM: 2013-10-01 TID: 17:04:41
KATEGORIER: Dagen;
Under helgen som stått väldigt stilla här i bloggen har jag bland annat åkt till Haderslev far down south med Benjamin och hämtat Anders den andre, för att sedan köra hela vägen upp till Ans och hänga där med dem hela kvällen och natten. Vi käkade sandwiches och drack vin framför värdelösa skräckfilmer, och tog en lång promenad i ett bäcksvart och iskallt Ans. Det var brutalt vad många stjärnor man kan se här, och fem stjärnfall på en halvtimme räknade vi ihop också. Det passade mig alldeles utmärkt.
 
 
Annars har jag sett American History X med Anders den förste, slappat och städat och allt såntdär. Nu är jag hemma efter veckans första dag på jobbet, sitter i sängen och äter en macka. Funderar på om jag ska ta en promenad eller något sådant, himlen är helt klarblå och det är alldeles för varmt för att vara oktober. Sånt får man ta vara på antar jag, hejja värmen. Trots att jag ärligt talat varit nöjd med lite kyla och moln här på senaste, hösten är så mysig men den har faktiskt inte hunnit hit än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback