October Darkness.

DATUM: 2013-10-20 TID: 11:15:36
KATEGORIER: Dagen;
Jag vaknade omkring klockan sex imorse med en tanke i huvudet, - Subway. Och när jag väl hade tänkt tanken en gång, så kunde jag inte sluta. Jag bor fyra minuter från Subway (tre om jag har tur med rödljusen), men endå är det så himla länge sen jag åt det senast. Eller okej, nu är det tjugo minuter sedan. Men innan. Så ifrån någon gång vid sex till klockan tio när skiten äntligen öppnade låg jag och tänkte på hur gott det vore med en äkta Subway-sub. Och det var det också. Gud i himlen.
 
 
Igår gick jag som sagt till Frederik's för att FC Kegle hade sesongsavslutnings-fest. Det var riktigt kul att träffa många av dem jag inte sett på ett tag, och det var självklart kul att träffa dem jag ser ofta också. Dom skrek och hade sig till Boten Anna, och alla borde få uppleva fulla danskar sjunga svenska låtar. Det låter så jäkla taskigt, haha. Nu; dags för en lång och välbehövd promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback