Let the water fall on the flame, it's not burning out.

DATUM: 2013-11-26 TID: 13:17:00
KATEGORIER: Instagram;
Jag vaknade igår morse med känslan av att någon slagit en knytnäve i fejjan på mig, riktigt brutalförkyld med andra ord. Tog en promenad på eftermiddagen och har sedan sovit av och till från klockan sju igår till tio idag. Jag svettas, fryser och drömmer jobbiga feber-drömmar (att jag bet av mina egna naglar bland annat, katastrof). Som tur är så ska jag jobba onsdag till fredag denna vecka, så förhoppningsvis är jag på fötter imorgon igen. Men hallå, det känns som att någon tryckt upp näsan i pannbenet på mig.
 
 
Men innan det blev så illa att jag inte orkade hålla mig vaken längre hann jag med en promenad i solen. Känns inte alls som att december är påväg när flugorna surrar in genom mitt fönster och solen skiner på växter som ännu inte tappat löven. Men samtidigt spelas julmusik i alla butiker och jag längtar enormt mycket till julafton, jag har inte varit i Sverige sedan i juli. Bild nummer två föreställer förresten mina nya trosor från Hunkemöller, fina som snus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback