Believing all that shit is gonna heal your soul, well it's not.

DATUM: 2013-11-22 TID: 19:41:00
KATEGORIER: Instagram, Kläder/Outfits;
Jag skrev ju i onsdags att jag anade en tendens att köpa bara för att köpa hos mig själv, och jag hade rätt. Igår gick jag tillbaka och lämnade tillbaka hälften igen. Men istället köpte jag något jag verkligen behövde, och det var ett par höst/vinterskor som funkade till min jacka. Hittade det perfekta paret på Havanna Shoes, jag är mycket nöjd och de är precis vad jag var ute efter.
 
 
Och sim salabim så var det helg igen. Jag och Anders hade wine night hos honom igår, det börjar bli lite av en torsdags-tradition. Att han börjar jobba klockan sju även på fredagar spelar ingen roll, jag börjar min helg på torsdag och då är det häng och en vinskvätt som gäller. Däremot tror jag på en fredagskväll hemma i sängen med en film eller något, och en promenad på det. - I need my dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback