Två från O.P.I

DATUM: 2013-05-24 TID: 18:24:38
KATEGORIER: Dagen, Smink/Skönhet;
O.P.I - Happy Anniversary   ♦   O.P.I - Mod About You
 
Jag har inga lektioner kvar i skolan, om en vecka är det slut för alltid. Helt plötsligt är jag inte alls redo, jag har inte ens lust att ta studenten. Jag orkar inte, på något sätt. Tänker typ att jag tar sommarlov istället, och tar studenten i augusti. När jag orkar igen. Trots att de sista dagarna varit väldigt ointensiva så vaknar jag helt utslagen på morgonen, sömn har liksom ingen verkan på mig längre. Men detta ska givetvis trotsas. Det är fredag kväll, min sista fredagskväll som elev på Forshaga Akademin. Fest?

Kommentarer
Amanda säger:

svar: aha, verkligen :') skulle vilja se din också. :(

Svar: Jaa, men jag ska se till att det blir många bilder tagna som du får titta på istället. ;)
Elin Höglund

2013-05-25 | 19:46:06
Bloggadress: http://wordsofalovesong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback