Klappat och klart

DATUM: 2013-05-15 TID: 18:07:00
KATEGORIER: Dagen, Kläder/Outfits;
Nu är jag så gott som klar med skolan, för alltid. Eller åtminstonne tills jag bestämmer mig för att plugga igen men idag känns det avlägset. Jag har lämnat in alla mina uppgifter och rester, jag har betat av ett muntligt prov alldeles nyss och imorgon har jag mitt sista muntliga. På fredag ska jag ge matte B en allra sista chans och därefter är det slut. Helt slut. Är det då jag ska ställa mig på balkongen och skrika jag har bara festen kvar? Ja, det ska jag minsann göra.

 
Tog bussen till stan igår efter skolan. Var i akut behov av ny mascara men det fanns även annat nödvändigt som skulle handlas. Köpte hudfärgade (jag vet, fult) trosor som jag måste ha under min studentklänning, annars syns dem igenom. Och i samma veva upptäckte jag att det var nedsatt pris på min favorit-BH, så jag köpte den i vitt också. Och slutligen lite snygga, enkla ringar + lösögonfransar. Så nu är jag snäppet mer redo för studenten och allt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback