Never going back

DATUM: 2013-06-11 TID: 13:44:00
KATEGORIER: Övrigt;
 
Jag raderade just alla mina skolarbeten ur datorn, jag har sparat nästan alla bara för att lärare har en tendens att tappa bort saker man skickar till dem. Men nu är de borta, för att jag tog studenten för elva dagar sedan och just nu är det bara världens största lättnad. Jag vet att jag förmodligen kommer ligga sömnlös en natt i framtiden och tänka på allt jag glömde att ta vara på i Värmland, men än så länge har jag bara sommarlov. Och visst är det konstigt att veta att jag aldrig ska "hem" igen, till min lägenhet på tredje våningen. Men samtidigt är jag så jävla redo för framtiden, och för att andas lite frisk luft igen. Oh lord, kom igen nu då liveeet. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback