Don't wait for luck.

DATUM: 2013-07-09 TID: 13:27:00
KATEGORIER: Instagram, Resor;
@eelinvictoria

 
Bild 1 - Joe & The Juice. Bild 2 - Varma grader. Bild 3 - Wall art. Bild 4 - Finns det något skönare än en
morgonpromenad för sig själv i huvudstaden? Bild 5 - Tomma gator en söndagsmorgon. Bild 6 - Østredsparken.
 
Nu är jag inne på mitt sista dygn i Halland för den här gången, och ovanför ser ni några bilder från mina senaste visiter i Köpenhamn. Imorgon åker jag hem till Östersund igen, tillsammans med mamma, storasyster och hundarna. Känns faktiskt bra att åka tillbaka, jag hinner inte semestra längre om det ska bli något av den närmaste framtiden. Tar med lilla V ut på promenad nu, x.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback