16.12.13

DATUM: 2013-12-16 TID: 10:43:00
KATEGORIER: Övrigt;
Åh vad guld det är att vara hemma. Jag har träffat min storasyster som jag inte träffat på tre år, kylskåpet är fullt av god mat, och jag vaknar på mornarna av att min skäggiga hund kryper upp till kudden för att skeda. Just nu sitter jag hemma med Vilda och Beily som sällskap, Jannike är på jobbet och om en dryg timme rullar mamma och Mio in så jag får träffa dem också.
 
 
Jag har inte insett hur nära julafton är! Alla julklappar jag inte köpt än liksom, åh nej. Mamma har alla juldekorationer på plats och min säng var bäddad med röda påslakan men julkänslan verkar inte riktigt vilja infinna sig, jag behöver en spark i röven och ett nyp i armen för att vakna och ta tag i det här. Nu ska jag ge de fyrbenta lite uppmärksamhet innan mamms och lilla Mio kommer hem!

Kommentarer
Amanda säger:

när träffas vi snygging?

Svar: Åh snart!! Måste bli snart. ;*
Elin Höglund

2013-12-16 | 21:08:36
Bloggadress: http://wordsofalovesong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback