My heart has started to separate.

DATUM: 2013-12-10 TID: 20:54:00
KATEGORIER: Instagram, Smink/Skönhet;
 
Köpte en resväska nyss för att min andra är så stor och hemsk, men jag upptäckte nu när jag kom hem att min nya kanske är lite väl liten. Hur ska jag få plats med fem månader i den där.. Jag börjar i alla fall känna av stressen nu, jag åker härifrån på fredag! Låg vaken halva natten och funderade på hur jag skulle lägga upp mina sista dagar för att hinna med allt. Sängen ska ut, byrån ska ut, jag ska ut, folk ska få en hejdåkram, jag ska städa och dricka ett sista glas av favoritvinet. Jag insåg här om dagen att jag inte kan köpa vin i Sverige än, haha åh nej.. Men, på fredag får jag träffa fina Köpenhamn igen och på lördag får jag träffa min hund och storasyster! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback