It's the good kind of day.

DATUM: 2013-12-19 TID: 22:29:00
KATEGORIER: Instagram;
När Jannike kom hem ifrån jobbet idag lämnade jag över hundarna till henne och tog bussen ner på stan. Fick de sista julklapparna köpta och mötte upp Amanda och Josefine för en chailatte, bra tjejer. Med vissa människor förändras liksom ingenting, jag tycker att det är precis samma sak att hänga med dem nu som för åtta år sedan. Trots att det är väldigt (alldeles för) sällan vi ses alla tre.
 
 
Efter stan har jag varit och hämtat ut paket på posten med ännu några julklappar i, också råkade det visst landa en julklapp till mig själv i brevlådan också. Det kan inte hjälpas när man sitter och beställer hem saker åt andra, men jag vågar nästan säga att jag förtjänat det. Nu ska jag fortsätta soffhänget en stund till med min sissy, de fula fyrbenta och ett glas cola.       #hörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback