It don't run in our blood.

DATUM: 2013-12-17 TID: 20:09:00
KATEGORIER: Instagram;
Att vara frivilligt arbetslös är underbart. Jag kan sova hur länge som helst morgonen men måste endå knacka hunden på ryggen för att hon ska vakna och gosa med mig istället. Jag får börja dagen med en till tre hundar i koppel, och äta rostat bröd till frukost. Lyx. Idag har jag och mamma bakat lussebullar, och ätit pepparkakor med ädelost. Jag har varit på promenad med mitt hjärta, och åkt runt mellan lite affärer med mamma och Jannike. Jag hittade det perfekta halsbandet till Vidde, så om någon letar efter en julklapp till mig för en sisådär 450 kronor, - jag vet något som skulle göra mig väldigt lycklig. Ett halsband till min hund, helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback