In the future this should be the good old days.

DATUM: 2013-12-07 TID: 23:48:00
KATEGORIER: Dagen;
Igår var okej. Jag gick till Mads vid elva för att hänga med honom och hans tyska vän (sorry, didn't catch your name) innan vi gick ner på stan. Där sprang jag in i Anders som stod och häckade med mobiltelefonen alldeles för nära ansiktet, jag har lärt mig nu att den danska verisionen av julbord a.k.a. julefrokost inte handlar ett skit om mat utan snarare om att fullast vinner. Noticable. Vi fortsatte natten på Frederik's där även Johnni, Stine och Jesper var. Förmodligen min sista night out i Danmark på länge.
 
 
För ikväll hade jag egentligen flera planer, jag är mästare på att göra alla veckans planer för samma kväll. Jag skulle ha träffat Jeppe, och Jakob, också skulle jag kikat förbi på Mojo's där Erica jobbar ikväll också. Som alltid så har för många planer slutat med en kväll i sängen framför romantiska filmer. Men ja, det en ny dag imorgon så jag ska nog ner under täcket nu. Hejhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback