If I know one thing that's true..

DATUM: 2013-12-06 TID: 18:03:00
KATEGORIER: Instagram;
Jag vågade inte gå ut igårkväll, och det gjorde jag nog rätt i. Påväg hem från jobbet var jag nära att blåsa upp på vindrutan på en bil när jag kastade mig ut på övergånsstället, stormen så fint kallad Bodil (varför Bodil i Danmark och Sven i Sverige? Är det samma storm?) gick loss rejält igår. Imorse när jag gick till jobbet låg det krossade tegelplattor från taken ute på gatorna, holy crap..
 
 
Men det fina med det hela var att det kom snö. Jag brukar aldrig vara glad att se snön, men ett oskyldigt lager på en centimeter såhär hundra mil (fågelvägen..) ifrån kalla Norrland var ganska fint. Mycket fint. Nu har jag i alla fall jobbat klart min vecka, det är ganska mysigt på jobbet på fredagar. Det är nästan bara vi och norskarna där. Och ikväll ska jag ut i det danska nattlivet för kanske sista gången på väldigt länge. Om jag inte tar en repris på lördag såklart, all in.. Trevlig helg på er,  vi snakkes ved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback