I never knew that everything was falling through.

DATUM: 2013-12-01 TID: 20:16:30
KATEGORIER: Dagen;
 
Det är sjukt att det redan är december endå. Stan har varit julpyntad ett bra tag nu men är man uppvuxen i Jämtland är det svårt att få julkänslor i tio graders värme och solsken. Som sagt, flugorna surrar fortfarande in genom fönstret och igår mötte jag en geting i trappuppgången. December. Ikväll ska jag i alla fall över till Anders och snacka skit, och imorgon har jag en konkret plan hur jag ska använda min lediga måndag. Jag ska till Gina Tricot och Only (ytterligare butiker ökar risken för impulsköp) och sedan ska jag gå till Viby. Jag har upptäckt att jag bor sex kilometer ifrån tvåtusen kvadratmeter djuraffär, hallå. Det kan jag inte lämna osett.  - Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback