Dec. 26, 2013

DATUM: 2013-12-26 TID: 23:20:00
KATEGORIER: Instagram;
Jag fick alla Harry Potter-filmerna i julklapp, hur guld var inte det. Fick annat fint också, så som nya hörlurar (klev på dem jag hade), parfym, lite krämer och sånt där nödvändigt. Lärde mig en läxa förra året och ska aldrig avlysa julklapparna igen så som jag gjorde då, julklappar är högst nödvändiga på julafton. Men kanske dubbelt så bra när det var två år sedan sist.
 
 
Sitter här och är så himla sugen på att köpa lägenhet igen. Jag ska aldrig någonsin ha roomies igen, förutsatt att det inte är Sandra jag ska bo med såklart. Vissa dagar skulle jag betala för att få bo med Sandra i våran halvslitna radhus-lägga igen, herregud det är flera år sedan nu. Men en egen lägenhet har jag saknat enda sedan jag sålde min, inget slår att ha ett hem man kan kalla sitt eget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback