Sunday

DATUM: 2015-03-08 TID: 17:35:02
KATEGORIER: Dagen;
Hej söndag. Jag jobbade till 03 igår (idag?), så trots att jag lyckades sova ganska många timmar efteråt känner jag mig lite sliten och trött idag. Det var min tredje lördagsnatt på raken och därför ser jag fram emot att nästa helg blir helt ledig. Ännu mer ser jag fram emot helgen eftersom att mina lediga dagar inte kommer att gå till spillo i soffan; jag åker och hälsar på Jessica i Stockholm!
 
 
Förhoppningsvis går de kommande fem arbetsdagarna snabbt. Jag vet med all säkerhet att jag kommer gråta av skratt största delen av helgen i Stockholm och det behöver jag verkligen nu, det finns vissa saker i världen som bara vi förstår och jag sprängs nog om jag inte får skratta med henne snart. ♥ Ikväll laddar jag och Robin upp inför veckan med matlagning och filmmys. Kram

Kommentarer
pes säger:

Mwaahh dör av längtan!!

2015-03-10 | 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback