If these wings could fly.

DATUM: 2015-03-02 TID: 13:14:18
KATEGORIER: Dagen;
 Det är så tråkigt att jag får till så få inlägg i bloggen nu för tiden, men så har jag ju inget att blogga om heller. Jag jobbar, och när jag är ledig ligger jag i sängen och kollar på film. Jag har lagt det roliga åt sidan en liten stund för att kunna tjäna pengar och därmed ha desto roligare framåt våren och sommaren. Och i ärlighetens namn så gör det mig inte så mycket, jag har det bra. 
 
Det är tjugotre dagar kvar tills att jag får min första lön från det här jobbet, och i samband med det planerar jag att ta en weekend till Jessica i Stockholm och hälsa på. ♥ Det kommer att bli så kul och välbehövt; vi fick bara en halvtimmes kaffemys på centralen sist. Skulle vilja åka till Jannike i Malmö också, men det sparar jag till en gång lite längre fram.   Ha det bra så länge mina fina! x
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback