You're such a heavenly view.

DATUM: 2014-09-23 TID: 11:13:00
KATEGORIER: Övrigt;
Så sist jag skrev gick jag runt barfota. Nu fryser vi ihjäl här. Min näsa, mina händer och mina fötter är iskalla, trots elementet på max och värmeljus så blir det inte varmare än femton grader här inne. Dessutom har vi ingen mat och kan bara ta oss till affären genom en dryg timme på cykel. Brrrrr. Jag är inte fullt så allvarligt döende som jag ser ut på bilden dock, jag tycker bara att jag ser konstig ut om jag gör annat än lazy face på bild. Nu ska jag värma upp händerna lite extra över stearinljusen och sedan cykla iväg.


Kommentarer
elin säger:

Oj va vacker!

Svar: Men åh tack!
Elin Höglund

2014-09-25 | 18:44:31
Bloggadress: http://elinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback