I don't want you to leave will you hold my hand.

DATUM: 2014-10-21 TID: 18:11:00
KATEGORIER: Dagen, Instagram, Resor;
Jag är hemma (hemma som i hos Robin i Alingsås) igen efter en så himla fin helg i Värmland. Jag, Robin, Isak och Felix körde upp till Forshaga i fredags, och väl framme ställde jag mig med tårarna rinnandes utanför Adélas dörr och knackade på. Hon var min andra halva i tre år, och sedan träffades vi inte på sjutton månader. Hon hade ingen aning om att jag kom så det var så himla guld att få stå där och kramas och gråta tillsammans hur länge som helst. Här nedanför kommer en omgång bilder från 2010 - 2013 där.

 
Vi fortsatte helgen i Värmland med att åka till Johan och Carro i Dejefors, och sedan vidare därifrån till Karlstad för en natt på Tempel. Dagen efter spenderade jag åt slitet häng med Jonathan, kaffe och Harry Potter. På kvällen kom Daniel och skjutsade mig till Karlstad igen där jag skulle ut med Johanna, Erik, Glenn och Pontus. Jag har blivit alldeles för gammal för tvådagars. Daniel var så go som både skjutsade hem mig igen senare på natten och hämtade min väska på hotellet dagen efter. Vissa människor alltså.

 
Söndagen bjöd på mer slitet häng med Jonathan, mer kaffe och mer Harry Potter. Dessutom viktigt ta-igen-snack med Adéla och sedan somnade jag på en luftmadrass i Dejefors. Jag har haft en så himla välbehövd helg med så himla viktiga människor, ♥ kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback