You've got one life to love what you do.

DATUM: 2014-11-05 TID: 12:17:19
KATEGORIER: Övrigt;
Jag vaknade med en hes röst och ett jobbigt tryck över öronen imorse, och så har jag egentligen mått av och till de senaste dagarna. Just nu sitter jag och häller i mig en varm kopp te, och efter detta tänker jag mig en lång dusch. Robin och Hannes jobbar så jag är ensam hemma i åtminstonne några timmar till, vi får se vad jag gör med dem. Imorgon kommer André hit, så bra!
 
 
Det här djuret blir sex år gammalt idag. Hon är utan bullshit det finaste och viktigaste som finns.

Kommentarer
Amanda säger:

Vad gammal hon börjar bli, lillfisen :')

Svar: Eller hur! :')
Elin Victoria

2014-11-05 | 21:12:34
Bloggadress: http://wordsofalovesong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback