I like us better when we're wasted.

DATUM: 2014-05-25 TID: 11:33:00
KATEGORIER: Dagen;
Såå, jag har just kommit ur en välbehövlig dusch och får äntligen slappna av i soffan. Jag jobbade i tolv timmar igår, från tolv till nollnoll. Alla jobb är nog ganska tuffa under så långa pass men jag står inte still en sekund under tiden, så mina ben kändes tunga som betong när jag äntligen satte mig och väntade på tåget. Men det gick över förväntan faktiskt och jag kände mig ganska duktig.
 
 
Jag måste bara berätta något halvkul. Bilden här ovanför visar var jag jobbar, det är i ett av dehär fina husen. Dagar med fint väder, som igår till exempel, är platserna ute på terrassen väldigt efterfrågade och folk sitter ofta på kajkanten medan de väntar på ett bord. Igår ramlade en man och en kvinna baklänges och rakt ner i havet. Give me a moment here. HAHAHAHAHA. Brandkåren fick komma och fiska upp dem och sen kom ambulansen och spände fast dem på bår!! Vet inte hur de klarade sig dock, men. Hilarious.

Kommentarer
fridawiman säger:

åh så fint!

2014-05-25 | 20:01:41
Bloggadress: http://fridawiman.se
pes säger:

Men no waaay, hahaha -.-

2014-05-26 | 04:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback