Happy camper.

DATUM: 2014-05-12 TID: 20:09:44
KATEGORIER: Dagen;
Detta är en av mina favoritbilder från förra året i Århus. Den är tagen med mobilkameran och är helt oredigerad, så tänkt er hur fint det faktiskt såg ut på riktigt. Jag minns att jag hade känslan av att världen stod stilla och att ingenting spelade någon roll när jag tog den här bilden, på det bra sättet alltså. Den som aldrig känt den känslan borde ta fler ensamma långpromenader på vackra platser.

 
Idag har jag varit i Köpenhamn hela dagen, och guess what?! Jag ska dit och provjobba i helgen! Jag känner mig himla bra idag, det är tredje gången jag snackar mig till ett jobb, - på danska. Men jag är inte anställd än, jag provjobbar över helgen och sedan får vi se. Snälla håll tummarna för mig! Imorgon åker jag kanske till Mörrum förresten, kanske att jag kan fly ifrån regnet och fota lite isåfall.

Kommentarer
fridawiman säger:

vilken härlig bild!

Svar: Tack!
Elin Höglund

2014-05-13 | 18:45:10
Bloggadress: http://fridawiman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback