Even if the sky is falling, hold my hand.

DATUM: 2014-05-08 TID: 19:57:38
KATEGORIER: Dagen;
Jag tog bussen till Emporia i Hyllie idag, för att jag hade tråkigt och vad råder bättre bot på tråkighet än shopping. De har ju bästa Sephora där, men jag fick köra se men inte röra-principen där inne för att annars hade jag kastat tusenlappar över disken tillslut. Men jag köpte i alla fall lite från butiker som passar bättre i min budget just nu. Bikbok, Gina Tricot och Kicks för att vara specifik.
 
 
Nu ska jag ta ut Beily medan Jannike och Fernando får stå för tillagning av middagen, skepp ohoj.

Kommentarer
Pes säger:

meeeen kexet!!! <3

Svar: <33
Elin Höglund

2014-05-09 | 04:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback