All this time I've been drawing your lifeline.

DATUM: 2014-05-04 TID: 10:56:00
KATEGORIER: Kläder/Outfits;
Efter morgonpromenaden med Beily igår bestämde jag mig för att gå till Triangeln en snabbis. Jag var nog lite inspirerad av hur alla träd blommar här i Malmö när jag föll för detta set underkläder och inte kunde låta bli att ta med det hem. Det är så himla typiskt mig att köpa antingen underkläder, smycken eller nagellack när jag är ute och shoppar och helt glömma bort klädavdelningen.
 
 
Nu är jag i alla fall tillbaka i lägenheten efter dagens morgonpromenad med hunden och tror jag ska googla mig till närmaste mataffär, mat skulle sitta fint i kistan just nu. Annars ska jag nog bara spendera dagen åt att se onödiga dokumentärer, gå promenader, skriva jobbansökningar och kanske städa lite. Imorgon kommer Jannike tillbaka med mexikanen så det borde jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback