Real Techniques

DATUM: 2014-03-01 TID: 19:53:58
KATEGORIER: Smink/Skönhet;
Tänkte slänga upp en bild på vad som landade i min brevlåda igår, sminkborstar från Real Techniques! Det är en ganska nyfunnen fascination jag har fått för smink, utöver nagellack alltså som varit min last länge. Jag har kört runt med dom här borstarna flera gånger i mitt osminkade ansikte bara för att dom är så himla mjuka, och jag ser riktigt mycket fram emot att testa dem på riktigt sen. 
 
 
Idag har vi haft min moster med familj här på fika, gulliga mamma bakade hela kvällen igår för att hon hade lust att "bjuda på kalas". Så det blev delvis ett firande för att min kusin Linnea fyllt år, och ett avskedsfika för Jannike som flyttar till Malmö. Nu blir det alltså bara jag och hundarna kvar i huset, också mamma på halvtid. Ikväll verkar det röstas för Melodifestivalen här hemma, soffläge d.v.s.

Kommentarer
Olivia säger:

Gå gärna in på min blogg och svara på läsarfrågan om vad du tycker om begreppet "hen", skulle bli glad att höra din åsikt :) http://olives.blogg.se/2014/march/lasarfraga.html

2014-03-07 | 13:38:10
Bloggadress: http://bloggprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback