Can gravity keep me from falling apart.

DATUM: 2014-03-31 TID: 13:04:00
KATEGORIER: Smink/Skönhet;
Tänkte dela med mig av mina fyra favoriter just nu för håret. Den första är Aussie Colour Mate Shampoo, jag använder shampo för färgat hår eftersom att färgen i min intensivtonade kaluffs försvinner alldeles för snabbt annars. Detta shampo luktar riktigt gott också, det står att den luktar Australian Wild Peach, vilket även produkt nummer två gör; Aussie 3 Minute Miracle Colour. En superhärlig inpackning som även den är snäll mot färgen i håret och gör det supermjukt och lent. Front row i duschen för dom här!
 

Det tredje jag har är Moroccanoil, enough said. Jag är säker på att det finns andra håroljor som också fungerar fint, så att ha testat denna är lite av en förbannelse just för att den är så pricey. Men vad kan man göra, jag älskar den och använder den varje dag. Slutligen klämde jag in Schwarzkopf got2b Smooth 'n Chic bland favoriterna, den är en räddare i nöden när håret känns frissigt eller stripigt. Man fördelar litegrann i håret och borstar igenom det så försvinner allt det stripiga resten av dagen, eller så drar man ut den lite lätt med handflarotna över håret så lägger sig allt det frissiga. Dessutom innehåller den UV-skydd och sånt där bra.

Kommentarer
pes säger:

måste införskaffa den mot stripigt och frissigt hår!!

Svar: Do it, den är billig också!
Elin Höglund

2014-04-03 | 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback