Break your plans for me tonight.

DATUM: 2014-03-07 TID: 17:00:02
KATEGORIER: Övrigt;
Jag och hundarna är ensamma hemma och inväntar en helg i bara varandras sällskap, pappa har varit här och kokat palt åt mig idag (älskade, älskade palt) men åkte ganska nyss. Det är lite bittert att sitta här i helgen med en hund som löper, vilket betyder att jag inte kan åka till Åre och fira Majas födelsedag imorgon. Så himla typiskt. Hon kan ju inte vara kvar ensam här i Östersund, och den enda som kan passa henne i Järpen har hanhund. Så det blir nog en ganska lång helg för oss, men vi har ju bott ensamma förut.
 
 
Mamms och jag var nere på stan igår, det är någon marknad där nere som hon ville kolla på. Jag fick strumpor med grisar på och en macka från Subway, så det fanns inget att klaga på där. Nej men nog pratat för nu, jag tror att jag kickstartar min helg med att pinka hundarna och slå på TV:n. Har jag tur finns det mat i kylen att rota fram, annars går jag väl direkt på glassen. Livet på en pinne, ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback