I wouldn't care to tell you anyway.

DATUM: 2014-04-08 TID: 20:18:00
KATEGORIER: Dagen;
Jag och Robin klev upp vid åtta i morse eftersom att jag skulle göra honom sällskap på jobbet idag. Han jobbar i en liten fiskebutik utanför Hemköp här i Alingsås, så det säger sig själv att hela jag luktade fisk när vi kommit därifrån vid halv sju. Men förutom lukten som tog en liten stund att vänja sig vid, och en längre stund att göra sig av med, så hade vi supertrevligt i den kalla lilla fiskevagnen. Jag har väl mest pratat med pensionärer medan Robin fått sköta sitt jobb, för att det gör han nog bäst själv. Ikväll står i alla fall skräckfilm, toast-middag och packning på schemat för att imorgon tar jag tåget ner till Mörrum i Blekinge. I will talk to you later-o.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback