I wish for things that I don't need.

DATUM: 2014-04-04 TID: 22:02:00
KATEGORIER: Övrigt;
Springer upp och ner för trappan i tofflorna och packar stora kappsäcken, jag går alltid upp minst ett steg på inre stress-skalan när jag ska åka någonstans. Imorgonbitti ringer klockan och lite senare ska jag med tåget söderut, med Hallsberg som första stopp. Jag har verkligen sett fram emot den här lilla resan ett bra tag nu, och det ska bli så kul att få se de ansikten jag inte sett på snart ett år.


Efter några stopp i Sverige åker jag vidare över havet för att få kramas lite med mina danskar också. Om allt går enligt planen alltså, men det vet man aldrig såhär på förhand. Eventuellt packar jag ner kameran i väskan, med tanke på att mitt enda nyårslöfte var att fota mer i år. Hur som helst, jag vet inte än hur länge jag blir borta men det handlar inte om något överdrivet. På återseende!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback