These silent waves are my company.

DATUM: 2013-09-20 TID: 17:41:16
KATEGORIER: Dagen;
 
Jag tog helg redan igår, jobbar ju inte fredagar längre. Var så trött att jag kunde somnat stående när jag kom hem från jobbet, så det var lika bra att jag hade ledgt idag. Har bara skruttat runt i min jumpsuit denna goa fredag, lyssnat på hög musik och druckit äppeljuice. Vet inte än om det är ikväll jag ska ut på stan och roa mig eller imorgon, men jag är helt säkert sugen på lite liv och rörelse efter att jag spenderade hela förra veckan sjuk i mitt rum. Yes yes. Nu ska jag ingenting, ligga kvar i sängen faktiskt. Gott.

Kommentarer
Alexandra säger:

Så fin du är!

Svar: Åh, tack!!
Elin Höglund

2013-09-28 | 17:52:23
Bloggadress: http://lakeyours.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback