You're going to think that you fixed yourself.

DATUM: 2013-10-26 TID: 23:12:36
KATEGORIER: Dagen;
Jag är i mitten av min tråkigaste helg på länge, så ser det ut i alla fall. Igår var jag för trött och sliten för att orka ta mig iväg på något, och idag finns det inte riktigt något att ta sig iväg till. Jag sitter hemma, äter vindruvor och låter mitt sociala liv pågå på Facebook.
 
 
Gömde mig under ett träd ett tag under en promenad nere i Viby idag, satans vad det regnade. Efter ett tag insåg jag att jag skulle få stå där hela dagen och gick resterande fem kilometer hem igen. Blöt var förnamnet. Men det var å andra sidan det enda av värde jag gjort idag, åh jag hatar sådana här dagar. Imorgon är det liksom söndag också vet man att nästa chans att ha roligt ligger en vecka fram i tiden. Men nå ja, låt oss inte tjura för det. Jag har bara en tjurig dag och det får ni ursäkta, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback